Πως να αναπτύξετε την επωνυμία σας

Ζωντανή επωνυμία και η σημασία της

Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά την επιχείρησή σας, έχετε πολλά να κάνετε για να βάλετε τα θεμέλια της, κι ακόμα περισσότερα να πείτε μέσω της επωνυμίας σας για την επιχείρηση σας. Μόλις σχεδιάσατε το λογότυπό σας και νιώθετε ότι κάνατε το πρώτο βήμα. Και πιθανότατα αναρωτιέστε ποια είναι η συνέχεια… Ο σχεδιασμός του λογότυπου είναι …

Ζωντανή επωνυμία και η σημασία της Read More »

Η μαμά μας η αγορά μέρος 2ον

Η μαμά μας η αγορά …μέρος 2ον

Η αγορά ανέκαθεν ήταν προκλητική, όσον αφορά την λειτουργία της.Αυτό βέβαια δεν είναι κακό, μια και το «λειτούργημα» της θα έπρεπε να κινείται κατά βάση σε δύο άξονες.Ο ένας είναι η άμεση κάλυψη της όποιας ανάγκης παρουσιάζεται.Κι ο άλλος είναι η πρόβλεψη, που θα οδηγούσε στην σωστή επένδυση κάλυψης μελλοντικών αναγκών.Πάντως δεν θα σταθούμε στον …

Η μαμά μας η αγορά …μέρος 2ον Read More »

Η μαμά μας η αγορά

«Η μαμά μας η αγορά» …μέρος 1ον

«Εν αρχή ην ο λόγος» …και πολύ σωστά υπάρχει αυτό το σημείο αναφοράς, για να έχουμε κι εμείς την δυνατότητα, «χοντρικά» κατ’ αρχάς, της αντίληψης του περιβάλλοντος μας, και κατ’ επέκταση, να ξαναανακαλύψουμε τους καλύτερους τρόπους, αλληλεπίδρασης μεταξύ μας, σε κάθε τομέα και έκφραση της ζωής μας, αλλά και σε προέκταση αυτού, να έχουμε και …

«Η μαμά μας η αγορά» …μέρος 1ον Read More »

Η θεωρία Gestalt και η εφαρμογή της στο σχεδιασμό λογότυπου

Τη δεκαετία του 1920, μια ομάδα Γερμανών ψυχολόγων εξέφρασε μια σειρά από θεωρίες οπτικής αντίληψης, τεκμηριώνοντας και αναλύοντας, πώς οι άνθρωποι ομαδοποιούν διαφορετικά αντικείμενα, σε ένα ενιαίο συνεκτικό σύνολο ή σε ομάδες, όταν παρουσιάζονται με ξεχωριστά στοιχεία διατεταγμένα μαζί με έναν συγκεκριμένο τρόπο.Αυτό το αποτέλεσμα λοιπόν, καθιερώθηκε, όσον αφορά το θεωρητικό κομμάτι της εφαρμογής ως …

Η θεωρία Gestalt και η εφαρμογή της στο σχεδιασμό λογότυπου Read More »

Επαγγελματικές Σχέσεις

Επαγγελματικές Σχέσεις

Όλα κάπως ξεκινούν                                                                                                              Τα δεδομένα που έχουμε σήμερα για την αγορά, μόνο ευχάριστα δεν είναι… ή τουλάχιστον δεν φαίνεται η καλή πλευρά.                                                 Βέβαια, όπως σχεδόν σε όλο το δυτικό κόσμο, όσον αφορά το κοινωνικό status, έτσι και η παγκόσμια αγορά επηρεάζονται από παράγοντες που, σε πρώτο χρόνο τουλάχιστον, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις δεν φαίνεται να …

Επαγγελματικές Σχέσεις Read More »

Η ψυχολογία των χρωμάτων

Το περιβάλλον και κατ’ επέκταση η ζωή και η καθημερινότητα μας, όπως και οι αναμνήσεις  μας είναι γεμάτα χρώματα. Επόμενο είναι λοιπόν το χρώμα να παίζει ζωτικό ρόλο στο σχεδιασμό στην καθημερινή μας ζωή. Μια εικόνα μπορεί να τραβήξει εύκολα το βλέμμα μας. Πολλές φορές μάλιστα, προκαλεί και συναισθηματική ενεργοποίηση. Αυτός είναι κι ο λόγος …

Η ψυχολογία των χρωμάτων Read More »

ιδανικος πελάτης

Η σημασία της κατανόησης του ιδανικού πελάτη για μια επιχείρηση

Ποιος είναι ο πελάτης μας Ένας πελάτης είναι άτομο ή επιχείρηση που αγοράζει αγαθά ή υπηρεσίες άλλης εταιρείας. Οι πελάτες είναι σημαντικοί επειδή είναι αυτοί που δημιουργούν τα έσοδα. Χωρίς αυτούς, οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να συνεχίσουν να υπάρχουν. Η κατανόηση και μόνο αυτής της παραμέτρου θα πρέπει να μας κάνει να δούμε τους πελάτες …

Η σημασία της κατανόησης του ιδανικού πελάτη για μια επιχείρηση Read More »

Κανόνες σχεδιασμού λογότυπου

Σχεδιασμός λογότυπου και κανόνες που δεν πρέπει να αγνοούμε

Ένα λογότυπο είναι ο πιο άμεσος αλλά και καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε αναγνώριση από τους πελάτες σας.  Ανεξάρτητα από το αντικείμενο που ασχολείται η επιχείρηση σας, η εμφάνιση ενός αντιπροσωπευτικού λογότυπου, είναι σημαντική για να δημιουργήσετε άμεση αναγνωρισιμότητα στην αγορά που απευθύνεστε.   Η τυχαία επιλογή αντίθετα, εκτός από μία τυχαία εκδοχή  της «ταυτότητας» της …

Σχεδιασμός λογότυπου και κανόνες που δεν πρέπει να αγνοούμε Read More »

Εξωστρέφια-ανάγκη ανάπτυξης

Εξωστρέφεια

Κάθε επιχείρηση είναι ένας ζωντανός οργανισμός, είναι μία οντότητα! Όπως κάθε ζωντανός οργανισμός, έτσι και η κάθε επιχείρηση, έχει πολύ συγκεκριμένες ανάγκες για να ζήσει και αναπτυχθεί. Βέβαια όλο αυτό, έχει να κάνει και με το περιβάλλον που προσπαθεί να αναπτυχθεί, και όταν μιλάμε για την ανάπτυξη ενός οργανισμού ως επιχείρηση, τότε σίγουρα το περιβάλλον …

Εξωστρέφεια Read More »

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ

Η συσκευασία έχει να κάνει με την προώθηση του προϊόντος σας, και το πόσο καλά γίνεται είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία των πωλήσεων. Ο σχεδιασμός συσκευασίας είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, και είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει στην πώληση του προϊόντος σας με “μαθηματική ακρίβεια” , ακολουθώντας τον δικό της “αλγόριθμο” που είναι: Υλικά …

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Read More »