Βασικές αρχές στο σχεδιασμό λογότυπου

Ζούμε σε έναν κόσμο γεμάτο εταιρείες και μάρκες, και όπου κι αν πάμε βλέπουμε εκατοντάδες λογότυπα από διαφορετικές εταιρείες. Η πραγματικότητα είναι ότι ξεχνάμε το μεγαλύτερο μέρος τους, αλλά υπάρχουν μερικά λογότυπα που διατηρούμε στο μυαλό μας. Μπορεί να ρωτήσετε λοιπόν, πως μπορώ να έχω ένα λογότυπο που θα παραμείνει στο μυαλό του κοινού και …

Βασικές αρχές στο σχεδιασμό λογότυπου Read More »

Η ψυχολογία των χρωμάτων και πως σχετίζεται με το marketing

Βλέπετε χρώματα σε όλα γύρω σας, κάθε στιγμή της ημέρας – αλλά σταματάτε ποτέ να σκεφτείτε τον αντίκτυπο που έχει καθένα από αυτά τα χρώματα πάνω σας; Είτε πρόκειται για το ηρεμιστικό αποτέλεσμα του γαλάζιου ουρανού και του πράσινου δάσους είτε για το κόκκινο και κίτρινο της τοπικής αλυσίδας γρήγορου φαγητού, κάθε χρώμα έχει νόημα …

Η ψυχολογία των χρωμάτων και πως σχετίζεται με το marketing Read More »

Παραλλαγές λογότυπου που κάθε επωνυμία μπορεί να χρειαστεί

Ένα λογότυπο παρότι είναι μια μοναδική οπτική έκφραση της επωνυμίας σας, μπορεί -και πρέπει- να λάβει πολλές μορφές, ανάλογα με την εφαρμογή του. Έτσι έχουμε τις παραλλαγές λογότυπου ή τις εναλλακτικές εκδόσεις του κύριου λογότυπου. Το στυλ που χρησιμοποιείται για κάθε παραλλαγή είναι παρόμοιο με το πρωτότυπο. Στην πραγματικότητα, όσο πιο παρόμοιες είναι οι παραλλαγές …

Παραλλαγές λογότυπου που κάθε επωνυμία μπορεί να χρειαστεί Read More »

Η μαμά μας η αγορά (μέρος 4ον – επίλογος)

Μετά από μια τέτοια διαδρομή λοιπόν, ίσως να ήταν ενδιαφέρον, να εξετάζαμε και το πραγματικό αποτύπωμα της πρότερης οικονομικής ιστορίας στην αγορά, που θα μπορούσε να έδινε και μία εξήγηση για τη φύση του οικονομικού προβλήματος και την νέα οικονομική ιστορία που προκύπτει, μετά από τα γνωστά σε όλους μας υποδείγματα μακροχρόνιας οικονομικής ανάπτυξης-στασιμότητας!Επόμενο είναι …

Η μαμά μας η αγορά (μέρος 4ον – επίλογος) Read More »

6 αρχές οπτικής ιεραρχίας

Πρώτα σχεδιάζαμε στο χαρτί. Μετά ήρθαν οι οθόνες υπολογιστών και τα ηλεκτρονικά tablet. Καθώς η τεχνολογία για την εμφάνιση μιας σελίδας εξελίσσεται, η δουλειά του σχεδιαστή παραμένει να τακτοποιήσει με σαφήνεια το περιεχόμενο. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος; Να ακολουθεί τις αρχές οπτικής ιεραρχίας. Τι είναι όμως οπτική ιεραρχία: Είναι η διάταξη των γραφικών στοιχείων …

6 αρχές οπτικής ιεραρχίας Read More »

Πώς η τυπογραφία επηρεάζει τους αναγνώστες

Συχνά βρισκόμαστε να ξοδεύουμε ώρες για τη δημιουργία άρθρων, διασφαλίζοντας ότι κάθε λέξη που επιλέγουμε είναι η τέλεια για να προβάλουμε την ιστορία που προσπαθούμε να πούμε. Αλλά υπάρχει ένας άλλος παράγοντας, που συχνά παραβλέπεται, που είναι εξίσου σημαντικός με τη σύνταξη του περιεχομένου: η Τυπογραφία. Τι είναι η τυπογραφία Ο όρος τυπογραφία μπορεί να …

Πώς η τυπογραφία επηρεάζει τους αναγνώστες Read More »

οικο-no-μια. Η μαμάμας η αγορά. σκίτσο με ανθρώπους σε βάθρα που εκφράζουν τηνοικονομική τους ευρωστία

Η μαμά μας η αγορά (μέρος 3ον)

Κάπως έτσι λοιπόν, σε γενικές γραμμές, ξεκίνησε να δομείται και μια νέα βάση της αγοράς, που η εξέλιξη της θα οδηγούσε σε χαρακτηριστικά, όπως αυτά που ζούμε και σήμερα.Μιας αγοράς που, εκτός της προηγηθείσας βιομηχανικής επανάστασης, άρχισε να διευρύνει και το χρηματοπιστωτικό προφίλ της, προσαρμόζοντας και αναπτύσσοντας παράλληλα και την επιστήμη της οικονομίας «κατάλληλα», προετοιμάζοντας …

Η μαμά μας η αγορά (μέρος 3ον) Read More »

Ψηφιακά banner – απαραίτητο εργαλείο της διαφημιστικής σας καμπάνιας

Η διαφήμιση στο Διαδίκτυο έχει μετατραπεί από ένα αβέβαιο στοίχημα στην κύρια πλατφόρμα για το marketing των περισσότερων εταιρειών. Τα ψηφιακά banner είναι για την διαφήμιση στο διαδίκτυο ότι οι διαφημιστικές πινακίδες για την υπαίθρια διαφήμιση: μια βασική και πανταχού παρούσα μορφή, η οποία μπορεί να επιτύχει εξαιρετικά αποτελέσματα. Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι …

Ψηφιακά banner – απαραίτητο εργαλείο της διαφημιστικής σας καμπάνιας Read More »